fredag 15. mars 2013

Sanselige rom: stue

Her kjører vi på med bilder til konkurransen hos Franciska.
Hun kommer med boken sanselige rom til høsten og samler derfor inn bidrag til de forskjellige rommene. Jeg slenger meg med i konkurransen om en sanselig stue, alle bidragene finner du her
 Bildene er fra vår TV-stue. Den blir ikke brukt daglig, men kjekk å ha når mannen skal se fotball eller storesnupp har venner på besøk. I tillegg skal jeg lage meg en kontorkrok her, begynner å bli lei alle papirer og kataloger som ligger på spisebordet. Jeg bruker det daglig så da gidder jeg rett og slett ikke rydde det bort for hver dag.
 Den ene veggen på TV-stuen er tapetsert med den fineste drivved tapeten!

 
Vi blogges!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!