torsdag 21. mars 2013

Love corall!!


God kveld folkens!
Nok en dag som har flydd av sted. Egentlig uten de helt store gjøremålene, men har fått ordnet litt i heimen. Med ny sjef i huset er det bare å senke skuldrene og ha minst mulig planer:) Støvsuging med bebisen i bæresele var riktignok en stor suksess, hun ble helt døsig.
Nå som solen og påskeværet er tilbake var det bare å ta på seg solbrillene og trille en tur.
Jeg kunne høre at snøen smeltet. Jippi!
Med våren rett rundt hjørnet er det deilig å pynte med friske farger inne. Jeg er svak for vårens farge corall, noe så fresht! Varene jeg bestilte på messa er nå i butikken, så da måtte jeg shoppe litt.
Rett rundt hjørnet kommer telysholdere fra Tine K i samme farge. *Lykke*
Gleder meg til klær i samme farge, men da trenger jeg litt mer sol på kroppen først:)
Corall puten kommer i nettbutikken i morgen, for da har jeg min første hele arbeidsdag igjen.
Og mange flere godbiter.
 
Flere bilder kommer i morgen!
Liker du corall i interiøret?
*God natt*
 
 

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig, i disse dager kommer vår stemningen til meg å. Bergensværet har vært nydelig i det siste. Det merkes godt på kropp å sjel:-) nydelige farger du har pyntet opp med. Så får vi håpe varmen også snart banker på døren ;-) klem til deg

    SvarSlett
  2. Deilig når man kan høre snøen smelte :) Her har de meldt sol hele påska, så da er det bare å finne fram solkrem og solbriller satser jeg på!
    Koselig å få inn litt farger i interiøret når sola titter frem. Korall er ikke helt min farge, her går det nok mer mot turkis.

    Ha en strålende fin helg!

    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Corall er en veldig fin farge, men har ingenting i den fargen.. Men lyst til å ha noen elementer av denne på soverommet. Vi får se hva som dukker oppi handlekurven min framover :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!