fredag 15. mars 2013

Kosefredag!

 Ja, da var ukens beste dag her!
En hel helg ligger ubrukt foran oss. Selv om jeg nå er hjemme i permisjon setter jeg pris på helgene. Da er mannen og storegull hjemme også, og det betyr familiehygge.
Stoler, skinn, teppe, puter, stige og lysestaker fra drommeverden.no
 Huset er straks ferdig ryddet og pyntet for helgen, klær vasket og jeg & lillegull skal ut på trilletur.
Min barnsdomsvenninne skal flytte "hjem igjen", det betyr en avstand på en liten trilletur. Og her oppe på landet anses det som naboer:)
De pusser opp huset der hun vokste opp, gleder meg til å se og ikke minst få de som naboer!
Vi har to jenter hver som er gjevngamle, så dette er stas. *Gleder meg*
 Vi har nylig fått oss to nye kroker i stuen; en sofakrok og en Tv-krok med kosestoler.
Det mangler bilder, gardiner, noen møbler og interiør fortsatt. Men å innrede et hus er ikke gjort på 1-2-3. Ting skal være gjennomtenkt før det kommer inn døren:)
Puter, fat og lysholdere fra drommeverden.no
 Jeg har noen gamle skatter som skal pusses opp før det kommer inn i huset. Ser frem mot vår og sommer slik at jeg kan begynne å pusse og male.
Vel, permisjon eller ikke nå kaller jobben. Nyheter skal ut i nettbutikken og mailer besvares før lille sjefen våkner og er klar for mer mat.
 
God helg, kjære leser!
 
Med disse stue bildene melder jeg meg på konkurransen hos Franciska, se flere bidrag her
Hun kommer med boken sanselig rom til høsten. Gleder meg!

4 kommentarer:

  1. hei.så fint:) fikk lyst til å komme å sette meg:)

    SvarSlett
  2. Hei, kjempefint du har det i stua :) Jeg sendte deg en mail på drommeverden@hotmail.com, det var rett mailadresse?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:)
      Mail adressen er hotmail.no. Er nok derfor den ikke er kommet frem:)

      Slett
  3. Nydelig stue du har! :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!