tirsdag 19. mars 2013

En ny era!


God kveld tirsdag!
Håper helgen har vært topp. Vår helg bestod av mye sosialisering og familiekos, ingenting er bedre enn det.
Jeg får stadig spørsmål fra lesere om jeg kan skrive mer om svangerskap, barseltiden, hverdagslivet som småbarnsmor og ikke minst om livet som butikkeier. Mange har en drøm om å starte interiørbutikk, for det virker jo så koselig og ikke minst så gøy å få jobbe med det man liker. Jo da, absolutt er det en fryd å drive butikk, men det er også masse jobb og ikke alltid så glamorøst. Mer om butikkdrift kommer..
Jeg har etter lang tenketid bestemt meg for å åpne døren til min hverdag, ikke bare vårt hjem. Men jeg velger fortsatt å holde privatlivet for meg selv:)
Fremover vil jeg dele litt av min hverdag som småbarnsmor og eier av en interiør butikk/nettbutikk.
Har derfor også laget meg en ny header.

En ny og litt skummel era er nå erklært åpnet!
Kjenner det blir litt skummelt å bevege seg utenfor Comfort sonen, men forhåpentligvis kan jeg inspirere andre til å følge drømmen sin.
 

3 kommentarer:

  1. En veldig flott blogg.Kjempe fint kjøkken du har:)
    Kjekt at du deler litt interiør ideer med oss.Eg har stor interesse fot pynting og interiør, og det blir litt flytting på møblene her i huset.Dei skulle hatt hjul:)

    har nettopp startet blogg så kjekt om du tar turen innom:)

    SvarSlett
  2. Fin ny header du har laget :)
    Ha en strålende fin dag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Så spennende Margit:)
    Gleder meg til og følge videre!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!