lørdag 23. februar 2013

Vårlengsel♥

Candy mint
 Sukkertøy for øyet!!!
Sett så herlige farger?
Det er ingen hemmelighet at vi gjerne drar frem pastellene når det går mot vår, den ultimate vårfølelsen. I et ellers så hvitt og lyst interiør er det flott med noen farge-elementer. Ofte trenger det ikke være så mye, annet enn noen tekstiler, kopper, blomster og puter i en kontrast farge.

        




 

Det er ingen hemmelighet at jeg ELSKER rosa!
Hele våren og sommeren kan jeg gjerne fråtse i rosa.
Jeg er også svak for lyseblå og nå har jeg falt skikkelig for fargen mint.
Greengate sine nyheter er helt i min gate.
You Like?


          
 Nytt av året er en serie med servise i kjeramikk. Her er koppene bl.a smalere og høyere.
Finnes i grått, mint og lyseblå/hvitt. (bildene under her)
 

 
Greengate klarer det hver sesong: de tar meg med storm!
Samlingen min øker stadig, merkelig nok... Jeg liker å mikse og lage mitt eget servise etter årstid. Noe settes bort og noe nytt taes frem fra skapet. På den måten blir jeg adri lei.
 

 
Har du en favoritt kanskje?
 
De fleste nyhetene er på plass i butikken og på nettbutikken
Her er det bare å fråtse og kose seg:)
 
Her i huset er det nå klart for en deilig lørdagsmiddag...kanskje med et glass rødt?
Ja, det var lurt!
Før vi skal innta sofaen og se siste episode av Hver gang vi møtes.
 
Herlig Lørdag!!!
 

3 kommentarer:

  1. Åååååå, lekkert!
    Her er det rødvin og Pizzakos :)

    Nyt kvelden. Klem :)

    SvarSlett
  2. MYE fint fra Greengate ja! Har falt litt for den i mint. Og liker den blå også! Får se om jeg klarer å velge til slutt, hihi... Har en plan om en gjennomgang av alle kopper i skapet og kanskje bytte ut noen av de gamle med noen nye :)
    Straks tv-kveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Jeg bare elsker green gate. Får resten av servise til uka i bursdagsgave, samler selv på edith, nanna og dora:0)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!