tirsdag 26. februar 2013

Tine K- LOVE


Hei og Hopp!
Håper uken har vært fin så langt?
Her hos oss er det vinterferie nå, så vi koser oss store og små:)
 
En gledelig nyhet har jeg å komme med idag.
Drømmeverden interiør er nå stolt forhandler av Tine K!
Herregud, som jeg gleder meg til første sending kommer om et par uker:)



Tine K har så utrolig mye kult og stilfult!
Kjeramikk produktene med striper eller mønster kjenner vel de fleste til, finnes snart ikke et interiør-bloggehjem uten?
Den store pendel-lampen skal jeg sikre meg en av ihvertfall, vet allerede nå hvor den skal henge.. GLEDE!

Synes den blå kjeramikk-serien er fantastisk flott, behagelig farge.
Oi oi oi, som jeg nesten ikke kan vente!
Hva synes du om Tine K?
 
Nattaklem

2 kommentarer:

  1. Hei!
    så fint at du får inn Tine K!!
    Jeg driver å surfer rundt for jeg skal ha meg en skjerm til en gammel lampe og tenkte på en fra Tine K med perlemorskjell hengene langs kanten - til en bordlampe. Vet du om du kommer å ta en denne typen?

    Marit

    SvarSlett
  2. Tine K er heilt fantastisk!!:) Skal sikre meg ei lampe sjøl ;)
    fin blogg du har!
    klem amalieshus

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!