søndag 10. februar 2013

Morsdag med pasteller

 
Hurra for alle mammaer!
Idag har vi fortjent å feire oss selv. I år har jeg ikke bare en, men to herlige jenter.
Jeg er heldig som får gleden av å være mamma. Det finnes ikke noe mer fantastisk enn mammarollen. Riktignok setter vi vårt eget ego og liv litt til side, men denne småbarnstiden går altfor fort. Plutselig er de store og vi lengter tilbake til den tiden de var så avhengige av oss.
Frokost, kaffe, tulipaner og gavekort i klesbutikk har jeg fått idag:)
Skal bli deilig å shoppe seg noen nye outfits nå. Svangerskap tilbakelagt, vår varer i butikk og snaaart er vinteren over. Jeg ryddet og innredet vårt walk-in closet da jeg gikk gravid, og en del plagg fant veien til nærmeste uff-container. Ser nå at jeg var ikke sparsom på ryddingen:)
Vel, da har jeg plass til masse nytt!
 
Ønsker dere en fin fin morsdag videre!
Og fastelaven, her skal bollene bakes ut.

1 kommentar:

  1. Nydelig bilder, ja tiden flyr....mine er store snart 13 og en på 14 :)

    Ha en flott dag, nyt den.

    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!