tirsdag 1. januar 2013

Velkommen 2013!

Nytt år, nye muligheter!
Vi er klare for et nytt år.
Nyttårsaften feiret vi hos venner, små og store koste seg. Og lillemor holdt ut helt til midnatt, selv om hun ikke var altfor begeistret for rakettene. Idag sov hun helt til kl.11.
Været idag har minnet meg mer om påske enn januar. Nydelig solskinn og vi har fått kost oss ute noen timer.
Etter altfor mye godsaker, mat og kaker i julen var det forfriskende med et stort fat med frukt!
Frukt er fantastisk godt, spesielt når det er ferdig oppskåret. Og da spiser barna så mye mer også.
Idag slipper jeg å lage middag, vi skal straks tusle bort til mine foreldre.
Disse juledagene har vært så deilige, ingen stress og bare kos med familien. Det er deilig å sette ned tempo litt og bare nyte. Vi er ikke så gode på det i hverdagen.
Bena høyt, lese, masse tente lys, nye leker som utforskes, aking, snø og masse god mat/drikke har preget vår juleferie. Den går mot veis ende, men det er litt godt å komme tilbake til hverdagen også.
Jeg for min del har bare noen uker med jobbing før en ny spennende tid starter: mammaperm!
 
Nyt siste kvelden av deres juleferie!
Det skal vi:)
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!