onsdag 28. november 2012

Pepperkaker!

Hei og hopp!
Håper uken deres er topp?
Denne frøkna er ihvertfall happy for å ha fått snø ute, julestemningen kommer snikende:)
Og jeg har fått økt plassen for bilder på bloggen.
Godt å være tilbake.

 
Noe av det første vi pleier å gjøre i julen er å bake pepperkaker, for de skal jo nytes hele desember. På søndag bakte vi en stoooor boks med pepperkaker og laget alle delene til pepperkakehuset.
Til helga skal de pyntes og huset skal overfylles med godis, ja for det er lillemor sin jobb. Hun teller dager.. (vi må vente til helga for da er pappaen også hjemme)
Desverre rakk vi ikke begge deler på søndag, for hun ble aaaaaldri ferdig med å bake.
 Rene baker'n!
Gløgg må til når man baker.
Herregud, som jeg ELSKER julen!!
 
Bilder av mitt julepyntede hjem kommer fremover ettersom jeg får frem skattene fra eskene.
(ikke alt som er skatter ser jeg, tatt vare på litt for mye rart opp gjennom årenes løp..)
 
Har du startet julen?
 

4 kommentarer:

  1. Så koselig med pepperkakebaking. Gleder meg til å se bilder av ditt julepyntede hjem :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å sjå pepperkakehuset:-) Eg har akkurat lagd mal til huset eg skal lage:-D

    SvarSlett
  3. å kos!
    Er herlig tid vi er inne i nå :D

    Ha en fin kveld,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  4. Hei Margit

    Du er inne på noe at bilde nr 1 er rolig,
    men siden jul var tema gikk jeg for bilde nr 2.
    Så flink du er som har kommet igang med baksten. Ønsker deg en riktig god desember.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!