mandag 5. november 2012

Fra sofakroken..

God kveld!
Finnes det noe bedre enn å dumpe ned i sofaen etter en lang dag?

Ikveld har jeg hatt min siste stepstyrke time som instruktør for en liten stund. Jeg skal fortsette å trene, men det skal bli greit å legge instruktør-rollen på hylla. Det er ikke alltid like lett å være energisk, motiverende og blid når magen er i veien, ryggen svikter litt og man hilser på middagen x-antall ganger i løpet av timen:)
Men litt trist er det, spesielt med så mange hyggelige kunder som gir masse ros!
 Idag har vi fått kjøpt et par julegaver, deilig!
Jeg har som mål å bli ferdig med gavene og en del forberedelser til jul innen vi entrer desember måned. 
Bare nyte desember! (og jobbe masse masse!)

Mange prosjekter som skal gjøres ferdig her hjemme også. Men med en skulderoperert mann er det ikke så lett, tror jeg må tilkalle pappaen min til helga. Da blir ting gjort:)

Vi Blogges:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!