tirsdag 13. november 2012

Fin Tirsdag!

God formiddag!
Innom en liten tur for å ønske dere en fin tirsdag og en forsatt herlig november uke.
Bloggen min har ikke vært helt på min side de siste dagene, jeg har ikke fått lagt inn nye bilder og innlegg. Men nå ser det ut til å ha løst seg selv?!
Imorgen får jeg ny PC også, skal bli godt å få alt på stell igjen.
 
Idag ble det en litt rolig morgen på meg, min kjære ville kjøre lillemor i bhg slik at jeg kunne slappe av frem til butikken skal åpne. (Ble litt lite søvn inatt siden bekkenet har begynt å krangle litt..)
Hverdagslykke!
 
Ikveld skal jeg bake knekkebrød og kjøpe inn noen gode oster. Så inviterer jeg min kjære på en liten ost og kjeks date:)
Viktig å ta vare på hverdagene!
 
Fin fin tirsdag! 
 
Pall med varer som kaller, weee!

1 kommentar:

  1. Kjempe fin blogg :)
    Masse god inspirasjon. Kommer absolutt til å lese denne bloggen mere, gleder meg til mere inspirasjon.
    Benedicte :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!