torsdag 15. november 2012

Coffe, tea or ME?



 
Håper uken har vært fin så langt?
Selv sitter jeg i sofakroken med en god kopp tea og koser meg, etter en lang arbeidsdag.
Kom i mål med regnskapet denne terminen og:) Det må være det kjedeligste med min ellers så herlige jobb som butikkdriver. For nå er butikken stappfull av så innmari mange fine nyheter innen klær og interiør. *happy, happy*
Kamera er med imorgen!
 
 
   
 
Kaffestasjonen på  kjøkkenet er så og si ferdig. Utrolig enkelt å ha alt på ett sted!
Etasje glasskrukkene har jeg fylt med forskjellig løs-tea, det gjør det enkelt å fylle en klype med tea.
 Kopper fra Greengate og Bastion, bolle og sukkerstrøer også fra Greengate.
 
Alt interiør fra www.drommeverden.no
 
 
Vi har en Dolce Gusto kapselmaskin, her kan man lage det meste.
Jeg synes kaffen er god, kaffelatten o.l er helt greie. Den kan ikke sammenlignes med en kaffelatte fra en barista maskin. Siden jeg har kaffebar i butikken og har tatt barista kurs er jeg nok særere enn de fleste..

 
Fredag igjen imorgen..
Ukene flyr altfor FORT!
 
Goooood fredag kjære leser!
kanskje sees vi i Drømmeverden? :)
 

5 kommentarer:

  1. Koselig kaffe/te krok :D

    Har slik krok selv, både pent og praktisk og ha alt fremme slik syns jeg :))

    Ha en fin Fredag,
    Nattaklem fra Jatte:)

    SvarSlett
  2. Så mange tøffe Bastion kopper,har selv dilla på dem!gODT Å SETTE SEG NED MED EN SLIK KOSEKOPP NÅR MAN TRENGER EN LITEN PAUSE:)
    lekker stueplanlegging lenger nede også..elsker de elegante og tidløse møblene du har valgt ut!!!Blir spennende å se etterhvert!!
    God helg!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Så koselig å ha koppene framme som du har :)
    Her har også en travel uke flydd av sted så i kveld blir det sofa og bena høyt!
    God helg til deg!
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Hvor er det fine brettet fra?:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!