fredag 5. oktober 2012

Sommerfugl tapet

Thank God it's Friday!


Jeg har fått utrolig mange henvendelser om sommerfugltapeten på Pernilles rom fra dere lesere.
Etter å ha rotet rundt på "roterommet" etter tapetrester fant jeg endelig posten med restene. Disse hadde selvfølgelig ingen etikett på seg, hva med å trykke tapetens navn på baksiden?
Tilslutt har jeg funnet navnet.. Sommerfugltapeten heter ARTIST 5633 og kommer fra Borge tapeter. På nettsiden ser denne litt anderledes ut i fargen, den vi har er lyserosa.
 
Deilig med fredag igjen!
Her i huset er det gullrekka på TV og bena på bordet. Herlig!
Kom hjem til pannekaker og hjemmelaget is idag, det var luksus. Far og datter har hatt fridag idag, og det kom meg til gode. *smiler*
 
Nyt Helgen folkens!
 
 


2 kommentarer:

  1. Vakkert rom, og en nydelig tapet. Vurderte den tapeten i starten, da eldstejenta er glad i sommerfugler.

    Koselig tv-stue også. Jeg har forøvrig nøyaktig samme sjenk som deg. Min er nylig oppmalt i fargen chi da;)

    En kopp kaffe og en byggeprosessprat høres unektlig fristende ut hehe;).

    Ha en finfin helg;).

    Klemklem fra Marilinn

    SvarSlett
  2. Hei! Så utrolig fint dere har fått det!! Gleder meg til å få se litt mer :) hvor har du kjøpt gardinen på jenterommet? Kjempefin!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!