tirsdag 9. oktober 2012

Putekrig!

God Morgen!
 Nye puter ble med hjem og inn på TV stua. 
Elsker disse putene og kombinasjonen: slangemønster, lin og velour!
 Disse putene har ingen "farlig" farge og kan lett kombineres med flere puter og farger etterhvert. 
At det blir flere puter etterhvert er det ingen tvil om. Jeg får ALDRI nok puter og synes det luner opp et rom. Samtidig som det gir endringer og fornyelse bare ved hjelp av en ny pute.
 Mine favoritter er puter i jordfarger og i den duse fargeskalaen. Har man mange puter i disse tonene er det ofte bare en blomstrete eller mønstrete pute som skal til for å sprite opp litt. (slik som på bildet over)

Løperne fra Au Maison i duse farger med blondekant i hver ende er populære blant kundene, og det forstår jeg godt!
Delikate og enkle på en gang.
 Butikken bugner av puter for tiden, i alle mulige farger, mønster og størrelser. 
Kundene handler puter som aldri før, tydeligvis ikke bare jeg som har putedilla!
 Peace puten i blågrå og keep calm puten er mine andre favoritter, kanskje de blir med hjem neste gang:?

Så du noen du likte? Du finner alle i nettbutikken under kategorien Nyheter.
Har du også putedilla?


 Klem fra

2 kommentarer:

  1. Så tøffe de var!!
    Likte veldig slangeputen:)
    Og den med peace på:)
    Jooo, jeg har nok litt putedilla ja ♥

    SvarSlett
  2. jaaaa putedilla! men jeg har putestopp :P hehe

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!