torsdag 4. oktober 2012

Drivved på veggen!

God kveld kjære lesere!
 
Tusen takk for fine hilsner på bloggen og mail!
Idag viser jeg tapeten vi har på en vegg i TV stuen, de resterende har perlefas panel i fargen bomull.
Tapeten ser ut som gammel drivved med hvite ornamenter. Den er røff og glamorøs på en gang.
ELSKER dennne tapeten!


Tapeten heter ELEMENTS 46525 og kommer fra Borge tapeter
Planen min er å dra inn flere elementer i Tv-stuen med grovt tre. Har noen ideer, men de får jeg realisere etterhvert. Tiden strekker desverre ikke til for alle mine prosjekter.




 
Nok en fantastisk dag på jobb idag.
Mange hyggelige kunder og masse pakker som skulle ut til dere shoppingglade kunder.
TUSEN TAKK til hver og en av dere!
Gøy å se alle godsakene som forsvinner fra hyllene, her gjelder det å være snar om det er noe man ønsker seg.
 
Da kryper jeg opp i sofaen med koseteppe, en kopp tea og snart Torsdag kveld fra Nydalen.
Herlige Torsdag!
 
Nyt kvelden, fra






3 kommentarer:

  1. Så flott den var!!
    Og jeg digger skapet:))

    Herlig med masse kunder ♥

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!Vi har samme tapeten bare en lysere variant i gangen vår.. nydelig :)

    HA EN FIN FREDAG!
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!