onsdag 26. september 2012

Lun stemning♥

 


        




Det var nydelig å sette rompa i sofaen etter en turbodag!
Trening, jobb, turn og foreldremøte...sånn går no dagan.
 
Med bena høyt, en kopp tea og masse levende lys skal jeg nyte resten av kvelden.
Det er viktig å nyte de små stundene♥
 
De nye lyktene mine fra minJosefine er så fine!
Glasslykter som har fått en heklet drakt, håndlaget norsk design. Jeg har en kombinasjon av jute og hvit ull. Like fine til lys som til blomster. 
Finnes i nettbutikken min i jute, grå, hvit og krem.
 
 
Nyt kvelden kjære leser!

4 kommentarer:

  1. Ute på en liten kveldsrunde!
    Kjempefine lykter og veldig koselig :) Kos deg med te og ha en god natt :)

    SvarSlett
  2. Det er hektiske dager med barn i huset ja;)
    Kjempefine lykter ♥

    SvarSlett
  3. Takk for en koselig kommentar inne hos meg :) Så koselig høststemning det var her hos deg...og de lyktene var kjempetøffe! Nyt stundene du kan slappe litt av :)

    Ha en fortsatt herlig torsdag! :)


    Klem Anne

    SvarSlett
  4. minJosefine har så mye fint.
    Ha en knall fin dag videre
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!