torsdag 6. september 2012

Hagen..

God morgen!
 Da er det ingen tvil at høsten er her. Ikke bare har vi trådd inn i september, den førtse høstmåneden.
Våknet idag tidlig at jeg var kald på skulderen og det var bittelitt rim på bilruta. 
Herlig at høsten er her, synes jeg.
 Når man endelig er ferdig med å bygge hus, står det gjerne en uberørt hage rundt. Uten plen, trær, blomster, singel osv..
Vi har iløpet av den korte tiden vi har bodd her fått både plen/hage og uteplass av heller. En stor hellelagt plass uten tak som vist over og en litt mindre plass under tak, rett utenfor kjøkkenet. 
Bildene er ikke bloggifisert, men 100% realitet. Se bort fra rotet da dette er under prosessen. *smiler*



Jeg synes vi har kommet et godt stykke på vei. 
Nå legges redskapen på hylla, klare til å bli tatt frem igjen til våren. Da skal blomster plantes og nye møbler på plass!
Vi ser for oss et stort spisebord og solstoler på den store plattingen++, og en sofagruppe under tak. Der kan vi lage det cosy!

Slik startet det hele:

Etter noen timer foran dataen med mailer og nettbutikk er jeg klar for å reise ned i butikken min
Jeg drukner snart i pappesker og nyheter! Som jeg koser meg! Jeg får mange mailer om det å drive interiørbutikk, være selvstendig osv. Kanskje jeg skal lage et innlegg på det etterhvert, den rene sannheten!? Det er ihvertfall ingen 8-16 jobb med kos og dilling:)

God Torsdag Folkens!


1 kommentar:

  1. Kjekt når man begynner å bli ferdig og fornøyd med ting, og man kan jo ikke ta ALT i et jafs og bli ferdig. Synes utearealet deres er fint. Utgangspunktet er jo der til våren og da er det bare å starte på igjen der man slapp:)

    Nettbutikk ja, det er ikke noe som frister meg og drive med, men kunne være spennende å høre hvordan det egentlig er. Tipper det er fryktelig slitsomt. Mye å holde orden på.
    Kos deg på jobb :)

    Hilsen ELin

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!