lørdag 25. august 2012

Reiserbrev fra messa!

Hei og hopp! 

 Håper helgen har vært fin hittil!
Jeg har tatt fatt på siste dag på gave og interiørmessen på Lillestrøm.
Dette blir en FLOTT høst og jul i Drømmeverden interiør og klær!
Sååå mye fint jeg har shoppet, kan nesten ikke vente. *flirer*
 Endelig kommer elektriske kubbelys til butiken, jeg har lett lenge for å finne de perfekte som ikke er "harry".
Disse ser superekte ut, har timer, og er laget av stearin!


          
Hos en av mine favoritt-leverandører har jeg virkelig shoppet!
Sjekk den nydelige linputen med Merry Christmas to all som kommer til jul. Og endelig har jeg funnet en erstatter til den kjedelige juletrefoten. Nemlig en strie-kurv til å sette foten oppi, rett og slett! Den er ganske stiv så den står bedre enn en vanlig striesekk, og er foret.


            
 Jumbo-kopper med nye farger og design kommer!
Med tilhørende boller, salatbolle, hjerte-asjetter, asjetter osv. Alt dette har Lene og Une i Mille Moi designet selv, de er nå 100% Mille Moi. Disse er enda flottere enn de forrige jumbokoppene!
Se den nydelige blåfargen!
    
           

Mitt favoritt-møbel: se den deilige loveseaten med sjeselong!
Keep calm puter måtte jeg selvfølgelig også kjøpe. 
Ja, det er bare å glede dere!

har flere bilder på lur:)
God Lørdag videre


3 kommentarer:

  1. OYYYYY SÅ MYYYYE FINT !!!
    ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Så fine ting! Sånne kubbelys har jeg sett etter, disse var kjempefine :) Må nok ha noen sånne. Og jumbokoppene settes på ønskelista :)
    God lørdag til deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint ja, så gøy!!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!