onsdag 8. august 2012

På en vanlig hverdag...

God kveld!
 Håper helgen har vært fin, og starten på uken?
Hverdag med full jobb og alle gjøremål merkes... da strekker ikke tiden til.
Har søkt om flere timer i døgnet, men neida.. *smiler*

              

 Tross i hektiske hverdager er det viktig å ta vare på hverdagene og gjøre litt ekstra.
Jeg ELSKER å innføre kos i alt!
Som å dekke på til en koselig frokost, og ta seg tid.
 Jordbærsyltetøyet jeg og mini laget for noen uker siden er en selvfølge på frokostbordet når vi skal kose oss!
Og Greengate servise såklart.. finnes i min nettbutikk
Kjøkkenet mitt oser av pasteller, en god kombinasjon av rosa, blått og beige. 
Tviholder på det en liten stund til, før det skal "høstes" opp litt.
 Jordbær!

Prinsessa har vært på en liten ferie denne uken. 
Jeg har benyttet kveldene til å male, rydde, fikse og ordne i heimen. 
Ikveld har jeg ordnet prinsesserommet
Desverre ble det for mørkt til å ta bilder, må ta imorgen før jobb. Redd det ikke er like ryddig når jeg kommer hjem fra jobb. Det vil isåfall bare bety at hun vil leke der og liker det.
Gleder meg til å vise henne!

Nattaklem

2 kommentarer:

  1. dette så jo helt nydelig ut :) nam nam.. skal selv snart lage meg egg og bacon til frokost - har fri idag så da får man bare nyte ;)

    Ha en finfin dag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så koselig med slike lange frokoster med fin oppdekking:)
    Dette gjorde vi alltid på lørdagfer og søndager da ungene var små... ♥
    Nå er de oppe halve natten og sover halve dagen, hehe:)

    HA en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!