fredag 3. august 2012

Jentekveld♥

Håper dagen har strålt så langt?
 Ikveld er det duket for et jentelag hos meg.
Ost og vinos er en sikker vinner!
Skal bli moro å vise frem huset. 
Men ikke ha for store forhåpninger jenter, alt er ikke på stell ennå! *flirer* 
For ting tar tid..
              
 Kjøkkenkroken vår er snart ferdig, mangler bare tallerkenhyllen over slagbenken og gardiner.
Ønsker meg en handyman som virker! *tihi*

Nytt bord med kryssben er jeg kjempefornøyd med. (Kan kjøpes via Drømmeverden interiør)
 Back to work!
Tok meg en liten matpause idag, det er hverdagsluksus det. 

Etter jobb blir det husfiksing og borddekking til jentekveld. Mine kjære har reist på campingen så jeg får huset for meg selv. Flaks!
(bildene viser en uhøytidelig bursdagsmiddag på søndag)

God Helg, måtte solen skinne!


4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder. Kos deg masse med jentekveld, det er herlig for kropp og sjel.
    Ha en flott helg!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Nydelig bord! Hvor mye koster det?

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!