søndag 3. juni 2012

Tiddelibom!

Et lite livstegn mellom vasking, rydding, pakking og utpakking..
Idag ble gamlehuset tømt...endelig!
Og snart ferdig vasket ut..da er det tid for å konsentrere seg om nyhuset.

Uttallige esker igjen å pakke ut av. Avgjørelser for hvor alt skal plasseres både praktisk..og der det ser best ut;)
Vi jobber oss gjennom det.

Husker du skjenken jeg malte? Vel, her er den trygt plassert på gjestebadet. Passer perfekt, synes jeg<3

Dårlig med nett her oppå landet, inni skogen.. Sitter faktisk nå på gestebadet. Og jammen ble det mørkt og! Lyset slår seg av etter 5min..hihi;)

Hører eskene rope i det fjerne, got to go! (håper på nett snart så jeg får blogget og besøkt dere)

-Margit-

1 kommentar:

  1. Kjempefin Margit! Gleder meg til å se mer. Moro å følge med. :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!