søndag 10. juni 2012

Helgekos!

Hei bloggen!
En fantastisk familie-helg er på hell.
 Mini-øya i Oslo for barn og 2 barnebursdager idag. Ikke bare lillmor som er sliten nå. 
Tenk at det er hele 2 uker siden vi startet flytteprosessen!
Vi er halvveis på plass. Det mest nødvendige er kommet ut av eskene, en del er på plass og resten er kaos:)
FOR en prosess.

Gamlehuset er ferdig tømt og vasket, garasjen vår er stappfull av esker, sekker og møbler. Jeg starter i den ene enden og jobber meg gjennom. Deilig med en skikkelig opprydding, mye skal selges/gis bort/kastes!

Gleder meg til å ta en innkjøpsrunde til hjemmet. Vi mangler gardinstenger, knagger, blomster ute og inne, speil, hyller, kjeler til induksjon, og masse mer som gjør ting litt mer praktisk her. Og en skikkelig shopping i min interiørbutikk! Har vært superflink å shoppet minimalt siden jeg åpnet for 1,5år siden. Men nå...*smiler*

Internett kommer i løpet av uken håper jeg. *krysser fingrene*
Da skal jeg ta dere på en skikkelig roundtrip!

Kjøkkent vårt er fantastisk! Ikke bare er det mitt drømmekjøkken, men moro å kokkelere der også.
Tips til supergod middag:
Wok med scampi!
Grønnsaker etter ønske, 1 pose scampi og en saus med hvitløk, ingefær og sort pepper.
NAM...

Klem fra nettløse
-Margit-

1 kommentar:

  1. Håper du blogger snart igjen! Er innom flere ganger daglig for å titte om det har skjedd noe.. Gleder meg til å se huset! :D

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!