søndag 20. mai 2012

Nyheter fra Kristine Vikse

Først må jeg få takke for fine tilbakemeldinger på forrige innlegg. 
Dere er fantastiske!
Kjøkkenet må jeg nok si at er og blir mitt favorittrom i huset. I tillegg er det et sted jeg liker å være. Lage god mat, bake eller bare sitte å skravle.
Sandfarget kjole i 50% silke, herlig kvalitet.
Jeg er ikke bare lidenskapelig opptatt av interiør, klær ligger også mitt hjerte nære!
Oversized genser, jeg elsker min!
I mars åpnet jeg en klesavdeling i interiørbutikken min. *LYKKE*
Ett av merkene jeg fører er Kristine Vikse. En norsk designer med herlige klesplagg!

Sanfarget tunika-kjole i 50% silke. Hvit og rosa nydelig sommerkjole!
Kjolen over i hvitt og rosa er noe av det vakreste!
Vi skal i bryllup i august, tror jeg skal gå for den. *smiler*

Alle klærne fra Kristine Vikse finner du HER

Liker du også klær og mote?

 Jeg rydder og ordner i nyhuset. Imorgen skal jeg vaske "foreldre-sonen" og kanskje starte litt flytting.
Bilder fra huset kommer.

4 kommentarer:

  1. Nydelige klær ♥
    Så gøy at du har startet med det også:)
    Må innom en tur og titte på disse nyhetene i nettbutikken:)

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  2. .....om jeg gjorde! Men den var jo søndag og stengt:-(. Gjett om guttene fikk høre at vi MÅ tilbake....
    KLem♥

    SvarSlett
  3. .....om jeg gjorde! Men den var jo søndag og stengt:-(. Gjett om guttene fikk høre at vi MÅ tilbake....
    KLem♥

    SvarSlett
  4. Nydelige kjoler og tunika - og veldig vakre bilder!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!