tirsdag 1. mai 2012

And the winner is...

Tusen takk til alle dere som ville være med i min give-away!
Skulle gjerne gitt en gave til hver og en av dere, men en vinner måtte trekkes.

Rosa tulipaner til dere!
Og vinneren ble:

Send meg en mail med adresse så dumper det en gave i postkassen din snart:)

Oppdaterte bilder fra huset kommer imorgen!
 Vi har hatt en flott langhelg på sørlandet, ladet opp skikkelig. Men det skal bli godt med jobb igjen, og få unna alt som henger over meg etter noen dager fri.

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til fine Nina:)
    Og fin dag til deg ♥

    SvarSlett
  2. åååå,såååå moro.Nå ble jeg kjempeglad.TUUUUUSEN TAKK!!!
    Sender deg mail:)
    Mange klemmer fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!