onsdag 16. mai 2012

17.mai forberedelser og litt fra badet!

Hei igjen!
To innlegg idag, det er ikke likt meg. (I wish!)
Da har jeg vasket bil, shina huset, bakt kake, klipt plen, laget mat, strøket skjorter osv..
HAHA! Nei, i år tar vi det helt med ro!
Mannen er på jobb så det blir bare meg og prinsessa. Det skal sies at klærne er klare og bilen vasket (takk til regnet som kom en time etterpå..) 
Jeg har ei som gleder seg stort til 17.Mai, tog og is-spising.
Vi skal nok kose oss, tross regnværet! (som er spådd..)
 Hovedbadet som ligger innenfor vårt soverom går mot straks ferdig! *LYKKE*
Dere er sikkert lei av alle elsker ditt og datt her på bloggen. Men jeg må bare si: hittil ELSKER jeg alt ved nyhuset vårt! 

I helgen starter jeg med forberdelser til flytting. Snekkern har satt inn dør til vårt soverm (som avtalt:)
Walk-in garderobe, hovedbad og soverommet vårt skal være ferdig på fredag slik at jeg kan starte vasking og bittelitt innflytting her. Ingenting gleder meg mer!

Gratulerer med dagen imorgen alle sammen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!