mandag 9. april 2012

Påskeidyll !?!

Håper påsken har vært fin hos dere!
Hallen vår. Garderobeskap kommer langs veggen til høyre.
 Påske ferien 2012 går mot slutten.
Det har vært kjempegodt med så mange sammenhengende fridager. 
Batteriene er ladet opp igjen!
Gangen fra hallen og frem til soverommene. Blir fint med hvite dører her.
 I år ble det ingen fjellpåske på oss slik vi har pleid de siste årene. Mye skulle gjøres hjemme (på nyhuset) og vi ville prøve noe nytt----> påske på sørlandet.
Tapeten på soverommet vårt.
 I høst kjøpte vi oss campingvogn på plassen jeg nærmest vokste opp som mindre. Riktignok har vi kjøpt en eldre vogn med telt, her ruver ingen luksus. *smiler*
Vi pakket begge bilene+henger og alle gledet seg stort til å komme oss ned. (riktignok med en litt skeptisk mann:) Men lillemor var helt i 100 og gledet seg så mye at hun ikke fikk sove den siste kvelden før avreise.
Kuleste tapeten i TV-stuen!
Vi ble møtt av en gjeng med ivrige hjelpere da vi kom frem. Teltet vårt skulle opp!
Alt gikk kjempebra helt til vi fant ut at her er det altfor få stenger. Hvor var de blitt av? 
Det skal sies at det var mamma og jeg som pakket teltet sammen i høst...
Etter mye leting, frustrasjon og en oppgitt mann kom vi frem til en løsning og teltet kom opp tilslutt!
En tid der så det ut til at min kjære skulle snu på hælen og reise hjem. 

Alle møblene kom på plass. Til og med en gyselig okergul hjørnesofa! 
Noen forslag til hvordan man kamufulerer denne? 
Hjelpes!

Dagen ble veldig fin, tross i noen dumper i veien. 
Kvelden derimot ble ikke fult så fin. Vi satt i teltet og kjente en kald bris i nakken. Dyner, puter og pledd var ikke til stor hjelp. Min allerede skeptiske mann ble ikke akkurat overbevist. 

Vi hadde god varme i vogna, og sov godt hele natten. 
Stjerne i boka at min kjære synes vi hadde bedre seng der enn hjemme!
Jeg disket opp med egg og bacon til frokost, litt ekstra kos måtte til. 
Toppen av idyll ble det da det startet å snø!
Snø på sommercamping??

Noen timer senere vendte vi nesa hjemover...
Vi er enige om at dette ikke var noen påskeidyll, men ser frem mot mange varme og deilige dager på sommercamping fremover. Og at jeg fortsatt ikke liker snø..
Vi var bare litt tidlig ute. *flirer*

Vi har hatt en fin påskeferie alt i alt- Masse tid sammen er det viktigste!

Siste dagen skal nytes sammen før mannen reiser på 14-dagers jobb igjen imorgen. 
Tror vi skal dra å se på gammel mursetin idag...weee!

Klem fra "campingdronninga"

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har hatt en både fin og morsom påske hi-hi. Det blir nok mange flotte turer på sommercamping tenker jeg :) Så fine tapeter og farger dere har valgt til huset - LEKKERT <3 Ønsker deg og dine en super siste påskedag!Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!