torsdag 26. april 2012

Gir meg over!

Jeg måtte en tur opp til huset igår kveld, og se hva som møtte meg! 

Å nei, dette er ikke kjøkkenet mitt...men vaskerommet!
 Jeg er så fornøyd at jeg går i sirkel snart.. *fnis*
Desverre så lyver bildene litt, alle de fine detaljene kommer ikke til sin rett. Jeg hadde kun mobilen med meg. Dette får bli en liten sniktitt.
Flere bilder kommer etterhvert som ting skjer her. Vaskemaskin skal inn i åpningen.

Siden jeg får gåsehud av vaskeromsinnredningen kan dere tenke dere kjøkkenet mitt?
Åja, det er også på vei opp. *HYL*
Var litt for mørkt der igår, men bilder kommer snaaart.

Nei, tilbake til eskene i butikken. Koselig med regnvær egentlig, gir god stemning med levende lys, kaffe latte og koselige kunder!

Psst! 30% på bukett-serien tekstiler i nettbutikken t.o.m 1.mai. her

Klem


5 kommentarer:

  1. Så kjempe fint ut... Forstår du er fornøyd. Gleder meg til å se enda mer bilder
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint ♥
    Vi har også "kjøkkenbenk" på vaskerommet som vi er veldig fornøyd med. Utrolig praktisk :)
    Ingenting er bedre enn å være fornøyd! :)

    Fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  3. Ohhoooo, så flott!!
    Heldige du altså... sukk ♥
    Jeg vil og ha vaskerom:)
    Og jepp, gleder meg til og se ditt kjøkken, når vaskerommet ditt er finere enn kjøkkenet mitt liksom, hihi:) Noen som har det!!

    HA en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Ja, det gjør jammen jeg også! Gir meg over altså, for hvor lekkert dette blir!! Tenk å ha det SÅ fint på vaskerommet da, kan bare ane hvordan kjøkkenet og resten av huset blir :) Badet ser jo også ut til å bli helt strålende. Lekre gardiner, skjønner at det er vanskelig å velge... Så kos å få familien samlet igjen, god helg til deg og dine Margit! Klem Gry <3

    SvarSlett
  5. Det ser ut til å bli kjempefint!!
    Venter i spenning på kjøkkenet: )
    Jeg har begynt å "lande" i forhold til ideer for vårt vaskerom nå etterhvert..
    Syns det er et litt vanskelig rom, særlig siden vi har slått sammen teknisk bod og vaskerom...
    Flott hus dere bygger: )
    Ha en fin kveld!
    Klem Iris

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!