lørdag 24. mars 2012

Råååååsa Vår!

FOR et deilig vær det har vært idag!
 Solen skinner om kapp med alle de deilige fargene i butikken for tiden. 
Gir meg masse energi!
 Men kan heller ikke la være å bli glad når vårens pasteller titter frem.
Jeg har alltid vært svak for råååsa, men se så nydelig det er sammen med lilla. Sukk!
 Om ikke så lang tid har jeg et kjøkken som skal innredes, skal bli gøy for i gamlehuset finner jeg null inspirasjon til å stæsje og ordne.
 Lurer på om det ikke må bli rosa i sommer!?
Blomstrete kjøkkenhåndkle+grillvott, rosa små boller og kar i hyllene og noen rosa+lilla puter i slagbenken. 
Kanskje den rosa brødboksen og, den er såå kul!
Høres ut som en deal det!?
 Imorgen er det den store vaffeldagen, da skal jeg tørke støv av piskebollen min og piske sammen en røre. Den bollen er så utrolig kjekk siden den har håndtak og helletut.
Just bake!
Foto: tatt i butikken min, Drømmeverden interiør.

Hva er din favoritt farge nå?

Lørdagsklem fra
De fleste av varene kan du finne i Drømmeverden. Fri frakt Lørdag og Søndag for ordre over 500,-

2 kommentarer:

  1. Åååå, så mye fint!!
    Her er det mye jeg øsnker meg altså:)

    Jeg er kjempeglad i rosa, gult og blått ved siden av sort og hvitt + bambus:)

    Ha en finfin helg, tror jeg må inn og skrive meg en ønskeliste fra butikken din:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Tenk så gøy når du skal begynne å stæsje!! Det er det beste som finns. :) Så gøy det må være med egen butikk. Hmmm vanskelig med favorittfarge nå. Grønt kanskje? Ha en finfin dag! :)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!