søndag 4. mars 2012

Naturligvis!

 Butikken bugner av nyheter nå!
Ikke bare pasteller (selv om det er populært nå mot lysere tider), men også en del natur.
 Stjerner og grått/hvitt. Og de kuleste blomsterpottene fra Greengate i betonglook.
 Endelig er speilet med liten hylle og knagger under kommet! *ønsker meg*
 Mugtail, do I need to say more?!? *smiler*
 Nytt servise som er så fint og røft med ugjevne kanter! 
 Det er så moro med masse nyheter og fiiiine ting i butikken nå!
Ønsker meg alt:)
Kan tro jeg gleder meg til å innrede nyhuset....kan bli farlig..

Nyt søndagen, den er DIN!


Liker du best pasteller eller det naturlige, eller begge deler?

Klem fra jeg-liker-alt

3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for koselig melding. :) Og spennende blogg! Jeg kommer innom igjen!

    SvarSlett
  2. Guri, så mye flott! Den zink-klokken var utrolig tøff:-)

    Følger deg videre!

    Ha en strålende mandagskveld!

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert altså! Skjønner godt at du vil ha ALT! Hvor mye koster den store sink vin kjøleren/blomsterkrukken på stett? Den var bare herlig!
    Håper alt går bra med bygginga! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!