torsdag 22. mars 2012

Love at last sight♥

Hei Bloggen!

Da ble det noen dagers pause herfra. Tiden flyr altfor fort, kjenner jeg henger nesten etter min egen skygge for tiden. *smiler*
Rommet til prinsessa mi, måtte jo teste senga der:)
Nå er flislegger igang med vaserom og badene. 
Glede!
Må innom huset ikveld og ta en titt kjenner jeg.

Ellers har fruen tørket støv av et smykke jeg kapret for 2 år siden:
En nydelig seng som er en prinsesse verdig
Tenk at denne flotte sengen stod igjen etter at auksjonen var over!
Hvor var jeg da denne ble vist frem? (i kø for å fylle opp vinglasset..kanskje det..tihi)
Anyway, jeg kapret den da moroa var over...for slikk og ingenting!

Sengen er grunnet og skal få en nydelig farge♥ (ikke hvit) 

Kjøkken er ferdig produsert om 2 uker! Wee!
Huhei hvor det går!

Prinsessa har bursdag 11.mai..drømmer om selskap i nyhuset..
Går det?

 
 Klem fra

1 kommentar:

  1. takk for komentar på bloggen min,så fin seng liker veldig godt gamle senger;)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!