torsdag 15. mars 2012

Kjøkkenet mitt!

Ble etter mye frem og tilbake ferdig med kjøkkentegningene slik jeg ville ha det, 
vil du se?
Vi har valgt et hvitt kjøkken i herregårdsstil med litt landlige detaljer. Dette er et heltre-kjøkken som blir laget akkurat slik vi vil ha det. Eneste måten jeg kunne få alle detaljene som jeg ønsket.
*krysser fingrene for at det blir slik jeg håper og tror*
Høyt oppe på min liste står:
-porselensvask
-grue-løsning
-vinduer over benk
-kjøkken-øy
-kryssprosser
og
herregårdslister.

Ja..også åpne hyller til å fylle med stæsj!

Vel, da må jo dette bare bli mitt drømmekjøkken. Gleder meg sånn til å bake, kokkelere og pynte på kjøkkenet mitt! Bare en 3-4uker igjen til det ankommer huset..
*Lykke*

Hva liker du best ved ditt kjøkken?

For ett år siden skrev jeg om mine kjøkkendrømmer her 

Klem fra

4 kommentarer:

  1. Hei hei! For et stort og flott kjøkken det blir hos dere! Husker veldig godt hvor mye jeg lengtet etter å få mitt eget kjøkken å lage mat på jeg også, en fantastisk følelse. :) Gleder meg til å se når det blir ferdig.

    SvarSlett
  2. Drømmekjøkken!

    SvarSlett
  3. Hei. Hvem er produsent påmkjøkkenet? Takk for fin blogg.
    Hilsen lise og Jon i Singapore

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøkkenet har jeg tegnet og designet selv. Laget etter mine mål og ønsker av en møbelsnekker. Jeg importerte det fra utlandet. Mye jobb!
      De fleste møbelsnekkere kan lage det du vil:)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!