lørdag 17. mars 2012

God Lørdag alle sammen!
Her i huset har vi nytt lørdasmorgen med fyr i ovnen, kaffe i koppen og barne-Tv. 
Denne uken har bare flydd av sted med mye jobbing og en syk prinsesse. Nå ser jeg frem til min kjære kommer hjem og hjelper til. *smiler*
Dette kjøkkenet gir meg mye inspirasjon!
Liker du bildet?
Selve kjøkkenet er i samme stil og utseende som mitt eget blir. Bordet med kryssben har stått på ønskelisten lenge, men nå vurderer jeg et bord i drivved look. Vinglepetter *flirer*
Industri-pendler over bordet skal vi ha, det blir stilig!
Når det kommer til stoler ønsker jeg meg noen flotte høyryggede med stoff på sete og rygg, men siden dette blir på kjøkkenet...med småbarn..så ja.. Hmm.. 
Tolix stoler er stilig, men min kjære er ikke så begeistret for sittekomforten. 
Fortsatt litt tid til å bestemme meg!

Rekordbesøk på bloggen når jeg postet kjøkken-tegningene, moro! 
Hva synes dere om kjøkkenet vårt egentlig?
Mange besøkende, men få spor etter dere..

Nyt Lørdagen!


2 kommentarer:

  1. Kjempefint :)
    Min mann ble overrasket over at barkrakkene våre fra Tolix var så gode og sitte på.(han mente jeg var litt gal da jeg kjøpte de...)

    Ha en flott lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. FLOTT bilde, lekker inspirasjon:)
    Heldige dere er som skal innrede et helt hus!!

    Kjøkkenet du viser under ser superfint ut ♥
    Blir kjempespennende:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!