torsdag 1. mars 2012

Husmorferie!

Åneida!
Benytter meg av at mann og barn er bortreist. Mange prosjekter på gang, og et av de ser du her:



Med mannen bortreist må fruen klare seg selv. Det fikk jeg testet ut igår kveld. 
Jammen godt jeg er så sta!
Denne nydelige skjenken skulle få komme ut i rampelyset, men det var ikke lett å få den ut fra gjemmestedet sitt. Stående helt innerst, gjemt bak hagemøbler, gressklipper, møbler og en stor combicamp! 
Jeg flyttet, dyttet, løftet og svettet. Fikk halt frem combicampen, tilslutt..Og bannet bittelitt:) Tilslutt løftet jeg nærmest skjenken frem...puuuhhh!
Lenge leve girlpower!
Første strøk er allerde tatt!
Heftgrunnen er hvit, men skjenken skal få en helt annen farge som jeg liker mer og mer.
Vil du tippe?
Skjenken skal ha et annet formål enn som skjenk..:)
Gleder meg til å vise!
Jeg fikk malesprøyte av min kjære for et år siden, men tror ikke jeg tør bruke den nå siden jeg skal stå i nyhuset. Må tenke litt på det. For den gir så mye bedre resultat! Om jeg plaster litt kanskje..

Da må frua legge seg, for mye på tapetet imorgen og!
Nattaklem

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk fin skjenk :-D
    Gleder meg til å se hvor du skal ha den,
    kanskje på badet?

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Så flink du er og så vakker skjenk!!!

    :)

    SvarSlett
  3. En sånn skjenk står på min ønskeliste, de er helt nydelige!
    Lykke til med malingen, gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!