torsdag 2. februar 2012

Stue planer så langt..

Endelig har jeg bestemt meg....tror jeg!
Bildet som inspirerte meg da vi tegnet huset. 
Jeg ønsket meg en hel vegg med vinduer, og det har jeg fått. *smiler fornøyd*
I tillegg skulle stuen være lys, elegant og cosy. Her skulle man ønske å slenge seg nedpå!
Valget falt tilslutt på fargen hvit lin til stuen. En lys farge med et touch av grått og lin. Akkurat slik jeg ville ha det. Krysser fingrene for resultatet!
På en vegg skal vi ha tapet. Har funnet en som er lys, elegant og litt shiny. Jippi!

Prikken over i'en blir lekre lister og en rosett i taket. Og da må man jo også ha en elegant lampe. 
Men hva? Ikke bestemt meg..

Hva tror du?

Nei, nå må fruen legge seg. Masse varer som skal pakkes ut imorgen og...jualften og bursdag på en gang!
Snart helg og....weeee!

God fredag fra

3 kommentarer:

  1. Det hørtes kjempeflott ut:D Gleder meg til å se:D

    Ønsker deg en fiiin helg:D

    SvarSlett
  2. Vi har hvit lin i både ytter gang og inner gang. Er bare kjempe fornøyd med deg fargen, passer så fint med hvite lister og hvit tak til den ;)

    SvarSlett
  3. Hei hei:) Ei stund sidan eg har vore innom her hos deg... her skjer det masse!! Dette blir kjempeflott:) fargen du har valgt til stua, har vi på kjøkken, gang og guterommet:) veldigfin, synest eg. Har sett den i matt utgave og, då er den endå finare!! Gler meg til å sjå meir hos deg!!

    Klem frå Ann

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!