mandag 30. januar 2012

Litt røffere!

...eller GLAM?
Ja, takk begge deler:)
En ting som ble bestemt tidlig under byggeprosesen som startet for 2 år (!) siden var at jeg skulle ha to stykk prisme-lysekroner på kjøkkenet. En over spisebord og en over kjøkkenøy.
Tror meningene er endret siden da...
Jeg digger industri lamper og stilen mer og mer... og heller stadig mer mot det røffe. 
Slipp gjerne naturen inn. *smiler*

Innredningen på kjøkkenet blir i en landlig stil med et touch av det herskapelige.
Slik jeg liker det! 
Hadde det ikke da vært stilig med litt industri og natur? 

Jeg får planlegge videre!

Kjøkkentegningene er straksens ferdig, da skal jeg vise! Weee...

2 kommentarer:

  1. Enig med deg, jeg hadde valgt en industrilampe foran en lysekrone:)
    Og den på bilde en syns jeg var kjempefin!!

    Aller helst ville jeg nok valgt en TineK lampe eller to over spisebordet, de er lekre ♥ Kunne virkelig ønske deg var jeg som skulle tegne meg et helt nytt kjøkken:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Enig med du... industri foran lysekrone på kjøkkenet :) Den nederste lampa var så stilig :) Moro med planlegging :)

    Ønsker deg en flott tirsdag
    klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!