torsdag 5. januar 2012

Orden i hallen!

Hei og hopp!
Snekkerne våre er igang inne i huset vårt. Fremover nå vil det nok skje noen forandringer som jeg setter pris på, elsker å se at huset kommer seg nærmere og nærmere en bolig!

Igår fikk jeg godkjenning fra min kjære til å få tegnet flere innredninger til huset, og først ut er garderobeskapet i hallen. Den ene veggen skal dekkes med skap, 5 dører vil jeg tro. Litt usikker på om jeg ønsker speil siden jeg synes like dører gir et mer ryddig uttrykk. Jeg er avhengig av helfigur speil i hallen, men det får vi heller ha på motsatt vegg.
Unnskyldning til å ønske meg et flott speil også! *flirer*
Foto: Mamut.net

Skapene skal gå fra gulv til tak med fine lister rundt. Liker det lille ekstra med hjærneklosser og utskjæringer, men redd det blir litt too much?!
Uansett skal vi ha profilerte dører, herregårds sokkel- og taklist og "diamant" knotter i big size. Har noen fra Lisbeth Dahl i butikken jeg elsker!
Foto: Jh Interiør
Skapene skal romme ytterjakker, sko og luer/votter. Det vil si en blanding av hele skapdører, halvdører og skuffer. Vi bor idag midlertidig i gamlehuset hvor alt er kaos, esker og altfor lite skapplass. Etter å ha bodd slik over ett år, blir hovedtema i nyhuset ordning och reda!
Foto: Sigdal
Frua gleder seg til å få orden i kaoset. Og ikke minst blir det såå fint!

Har du et bra tips ift garderobeskap eller orden i hallen så setter jeg stor pris på det:)
 
Velkommen til nye følgere, håper dere vil trives:)

Fin dag videre ønsker jeg deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!