søndag 20. november 2011

Om en uke....

...tenner vi det første lyset!
Tenk at tiden er snart inne. Og jeg som ELSKER julen
Zinkfat, zinktall, lys og bånd fra Drømmeverden interiør
 Flaks for meg at jeg allerede har kunnet nyte julen litt i butikken..tihi..

Fin fin god jul stake, hvite tall og lys fra Drømmeverden interiør
Var faktisk veldig nære på at jeg startet husvasken og litt småpynting idag, men jeg får vente en heeel uke til.

"Terning-staker" med tallene 1-4.
 Pepperkakene skal også startes på neste helg. Da blir det familie kos på høyt plan! Og årets pepperkakehus er allerede planlagt. 
Lager du pepperkakehus?
Bedelys 1-24 og zink stake fra butikken. Vi skal tenne et lys hver dag i desember:)
 Pakkekalenderen til snuppa er ikke startet på engang...Ikkkk! Godt jeg vet hva som skal i den. *smiler*

Zinkstake for 4 kronelys for oppheng.
 Er du klar for 1.advent og desember måned? 
Jeg kan snart ikke vente!
Fin fin lysestake med rotting krans!
Foto: adventsstaker fra Drømmeverden interiør. Er ikke din klar? Ta turen innom butikken eller her

Uken avsluttes med kveldsmat og filmen Hangover (nei, vi har ikke sett den ennå...trege!)
Ønsker deg en fin fin uke!

2 kommentarer:

  1. Heihei;)
    Så fine staker du viser ♥
    Gleder meg såååå masse til neste helg!

    Ha en fin ujesstart;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så mye fint!! :-)
    Jeg gleeeeeder meg også til advent. Tenk at endelig er den snart her! ♥
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!