tirsdag 29. november 2011

Julestemning!?!

Til tross for julegardiner, adventsstaker, julepynt, svibler, pepperkaker og gløgg har jeg ikke den rette julestemningen... 
Har du?
 



 Noe av det beste jeg vet med julen er riskrem!
Tenkte det ville sette meg i rett stemning, så idag ble det riskrem â la lavkarbo til kveldskos. Og som vi koste oss; jeg og prinsessa. *LYKKE*

Vil du også prøve?
Riskrem:
Bland pisket krem (kremfløte) med cottage cheese, til ønsket konsistens. Tilsett litt sukrin (søtning)

Rød saus: 
5dl sterkt blandet fun light 
1-2ts Johannesbrødkjernemel (JBM)
*varm opp saften og pisk inn JBM, slik at den tykner. Avkjøl*
 
 *Nytes alene eller sammen med de du er glad i*
Håper julestmningen kommer snikende!

Klem

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!