tirsdag 8. november 2011

De aller beste!



Fredag og lørdag hadde jeg to veldig etterlengtede fridager!
Og hva er vel bedre enn å tilbringe de med gode venninner!?!




Helgen ble ikke akkurat verre med en sinnsyk luksushytte. *smiler ennå*
God mat, drikke, spill, skravling og fullstendig avslapping. Mmmm...




Utenfor hadde vi en jacuzzi. Gjett om den ble flittig brukt! *fnis*
Det er lite som kan slå boblekar, noe kaldt i glasset og en kald bris på nesetippen. 
Til min kjære: jeg er IKKE imot badestamp lenger!





Hytta var så gjennomfør, bare så synd den var tilsalgs... Så da får vi finne en ny httte å leie neste år. For dette må gjentas, og anbefales!
Mine batterier er nå ladet og jeg er klar for julesesongen i butikken!

 
Jeg har siden jeg kom hjem jobbet i butikken med å pakke ut julevarer og andre nyheter. Og selvfølgelig byttet om og flyttet på ting. 
Nå er det endelig jul!
Håper helgen din også var fin?
Nyt uken!

1 kommentar:

  1. Wow, det så ut som luksus ja;)
    Tenk og eie en slik da... sukk ♥
    Tipper du storkoser deg med juleutpakkingen, selv om det blir mye jobb, så er det jo en kosejobb;)

    Vi får vel se en julepyntet butikk når den er klar?

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!