tirsdag 11. oktober 2011

Trenger du nye julegardiner?

 Jeg får inn flere FINE i Drømmeverden interiør
Åneida, det er ikke for tidlig å tenke på det. *smiler*
Viser idag den ene serien:
Buketthjerte 
(Klikk på bildet for å forstørre)
 
Nydelig smårutete tekstiler med brodert hjertekrans. 
 Gardinsett a 2 lengder m/knytbånd øverst kr.849,- (145x240cm)
Serviett kr.69,- (40x40cm)
Stolpute kr.149,- (42x42cm) med knyting og volang
Rund pute m/fyll kr. 249,- (ø50cm)
Putetrekk kr. 139,- (40x40cm)
Løper kr. 149 (45x120cm)
Liftgardin m/knyting og komplett oppheng 
100cm bredde kr.599,-
120cm bredde kr.649,-
(finnes og i 80,140 og 160cm bredde)

Butikken har fått inn denne serien i begrenset antall, spesielt av gardinsett og liftgardiner (kun 100 og 120cm). Jeg har mulighet for å bestille mer nå i nærmeste fremtid, slik at det blir levert i god tid før jul. 
Ønsker du å bestille noe fra denne serien?
Send mail: drommeverden@hotmail.no



1 kommentar:

  1. Så fine de var;)
    Likte veldig godt liftgardinene ♥
    Jeg skal prøve og sy meg en slik julegardin har jeg bestemt meg for, men om det bare blir tull, så skal du ikke se bort i fra at jeg bestiller hos deg, hihi;))

    HA en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!