søndag 30. oktober 2011

En ekstra lang dag!

Og ingen planer: DET er luksus det!
Søndagene er blitt litt hellige for meg, kjenner jeg. Da har jeg helt fri og masse tid til min lille familie, siden jeg jobber i butikken min på lørdager.
Gulla mine er i skrivende stund ute å kjører traktor, de fikser litt på veien bort til nyhuset. Da er prinsessa i sitt ess! 
Og mor selv får en time alene, DET er luksus!
Klesvask, brette tøy og bittelitt blogging. *smiler*

Ikveld blir det Halloween på liten og stor. Lillemor har fått prinsesse-hekse drakt og faren har kjøpt en maske som lillemor er redd... så vi får nå se!

 2 uker hjemme på mannen= jobbing!
Renseanlegg er på plass. Prøvde å få handymanny til å posere her, men han ville jobbe og ikke være på utstilling. Var jo tross alt det han holdt på med! Alt må vel ikke være så fint og flott, mente han...

Kommer til å legge ut bilder underveis av husbyggingen, både for vår egen del og slik at dere kan se hvordan det er å bygge hus. Alt er ikke bare pynting og stæsj.... det er det fortsatt lenge igjen til.. 

GOD SØNDAG mine lesere!
Flott med en hel ekstra time  *smiler*

 

1 kommentar:

  1. Hei og takk for koselig hilsen en sånn deilig Søndagsmorgen..Jo flotte olivenkranser finner du hos Living home.se..Lykke til og ha en fin dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!