fredag 14. oktober 2011

Peiskos med drømmepeisen♥

Jeg jakter etter den perfekte peisen som kan passe inn i Villa Drømmeverden.
Det finnes ikke noe koseligere enn knitring fra peisen og varmen den gir i vinterhalvåret♥
Favoritten hittil er Vision Line fra Peisselskapet.
Vi ønsker en peis man kan se fra 3 sider: kjøkkenet, tv-kroken og stuen. Den vil også fungere som en romdeler mellom kjøkken og stue.


Omrammingen i børstet stål er jeg ikke helt sikker på. Ønsker at peisen skal være klassisk, og veldig gjerne med peishylle (alltid ønsket meg det!). 
Kanskje noe ala dette?
Klassisk og med peishylle♥

Vet du om en 3-sidig peis?

Lucky Friday!

1 kommentar:

  1. Hei igjen;).

    Artig at vi er omtrent likt i byggeprosessen da. Takstoler allerede til uka, ikke værst. Da regner jeg med dere bygger hus på "vanlig" vis?? Vi bygger elementhus skjønner du, så her kommer det ingen takstoler, men helt tak og hele vegger med vinduer og ferdig malt utvendig panel..;).

    Flotte peiser du viser i innlegget ditt altså. Er i peismodus vi også for øyeblikket på peis vi også;). Mye flott å velge mellom.

    Er også redd for å angre på valg vi må gjøre nå. Er så lett å være etterpåklok..Vi får krysse fingrene for at vi velger riktig;).

    Artig å følge med dere også.

    Fortsatt fin fin lørdagskveld,
    Klem fra Marilinn

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!