onsdag 12. oktober 2011

Fri frakt i nettbutikken:)

Kanskje du er igang med julegavene?
Eller bare ønsker noe nytt til deg selv?
Ta en titt innom Drømmeverden interiør, masse nyheter har strømmet til og nytt legges ut daglig. Gir mine lesere gratis frakt t.o.m søndag 16.oktober. (Minimum kjøp kr.400,-) 
Velg "hente i butikk" som fraktmetode.
Tenk å legge seg her! *drømme*
Engang engang..

Nei, nå er det natta. Blir lange dager på meg for tiden. Mye å gjøre i butikken, nettbutikken, papirarbeid også er jeg gressenke for tiden. Prøver å kose meg mest mulig med prinsessa den tiden vi har sammen etter jobb, så da blir det kveldsjobbing. Men jeg trives på 5.gir!

Natti natt

4 kommentarer:

  1. Hei på deg. Her var det mye lekkert. Så kjekt jeg fant deg her inne da, her må jeg nok se mere. :0)))

    Fine bilder av huset da.

    En god natt til deg.

    Klem Simone. :0)

    SvarSlett
  2. Tipper du har tatt inn MYE fristennde saker jeg! Må være litsomt å drive butikk før jul...!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  3. Ps, jeg får ikke til linken på butiiken din i høyre sidefelt..

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kosleg kommentar:) må seie eg er bittelittegranne misunneleg å deg som er starta på nytt hus!! Frustrasjonen over gamalt hus og alt det innebære er desverre stigande her...:( sånn er det vel når ein er vandt med nytt hus frå tidlegare. Men vi får no klare oss ei stunde tenke eg:) No skal eg ta ein kikk i nettbutikken din:)

    Klem frå Ann

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!