onsdag 24. august 2011

Interiørmessen neste....Weee!

Imorgen bærer det innover til Lillestrøm på gave og interiør messen.
Som jeg gleder meg!
Jeg skal kjøpe inn sååå mye fint til Drømmeverden gaver & interiør....Weeee!
Spørs om jeg klarer å sove i natt, blir som en unge som venter på julaften jeg. *smiler*
Natten skal tilbringes på hotell i Oslo slik at jeg får 2 dager på messen. 
Kjenner jeg har fått skikkelig sansen for drivved fargede produkter, deilig med noe som bryter med alt det hvite. Disse lyktene ønsker jeg meg! (finnes i butikken min by the way)

Tror jeg må ha et ekstra øye med meg imorgen for ting til Villa Drømmeverden også. En del møbler og interiør er bestemt, men det er plass til mer. *smiler bredt*

Skal DU på messen? Kanskje vi sees!? 
Psst! Det er lov å hilse på, selv om jeg sikkert ser litt småforvirret ut:)

God natt!

Foto: Hübsch

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Heldig du er som får dratt på messen!!
    Jeg bor jo bare 15 min unna, kanskje jeg skal stille meg på utsiden, bare for og føle på det liksom, hihi;)) Kos deg, tipper det blir litt nytt i butikken utover høsten og ja;)

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!