mandag 18. juli 2011

Flyttemodus!

Her går det i pakking av gårdsbutikken. Litt vemodig kjenner jeg, men samtidig gleder jeg meg til større, lysere og mer sentrumsnære lokaler. Masse fint nytt er også på vei, for med større lokaler blir det også mer varer. Jippi! Som jeg elsker jobben min<3

Lille snupp skal være med mommo og bestefar på fjellet noen dager. Kan vi jobbe med god samvittighet. Jeg i butikken og min kjære på tomta. Før en deilig ferie venter på oss...

Ønsker alle en flott flott dag (måtte solen skinne der du er..)


1 kommentar:

  1. Skjønner godt at det må være litt vemodig å flytte fra lokalene du har vært i, men det blir sikkert deilig med bedre plass og lys i noe nytt. :)

    Ønsker deg lykke til med flyttingen og nyåpningen!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!