onsdag 9. mars 2011

Villa Drømmeverden: strek-for-strek!

Endelig er Villa Drømmeverden ferdig tegnet! *smiler*
Fasade
De 3 høye vinduene blir i stuen, en flott utsikt tror jeg det blir der. Og kanskje rådyrene trasker forbi utenfor!? Idyll! 
Ser for meg store pokalpotter med buksblom (heter det det?), noen store lykter og en liten benk med puter og skinnfeller ved inngangspartiet. *drømme drømme*


Baksiden av huset
Baksiden vil ikke bli så synlig pga skogen. Vi skal ha en overbygget terasse (under stempel-merke) som jeg tor vil bli en skikkelig kosekrok♥ Her ser jeg for meg en lounge med sofaer og masse herlige puter og pledd. Kan til og med nytes når det regner!
 

Sør-siden med dobbel terasse-dør ut til overbygget terasse
 Jeg har ikke tall for hvor mange ganger vi har tegnet om huset, utvendig og innvendig. For et år siden startet vi å klusse på blokka. Vi startet faktisk opp med et hus i vinkel...
Men 2 ting har vært klart fra dag 1: huset skal være på ett plan og murfasade (Drømmemannens 2 krav faktisk) Tihi..
Åja, vi har bygget før! Ble rimelig lei av flere etasjer med trapper opp og ned, og den store malejobben utvendig...PUH!
Nord-siden med garasje, Inngangspartiet til venstre.
Gleder meg stort til garasje med direkte inngang inn i huset
Latskapen lenge leve! Hoho..
Vil du bli med inn?
Følg med imorgen:)

Og da kommer prinsessa mi♥ hjem fra vinterferie. *Gleder meg*


3 kommentarer:

  1. Ååå det blir så fint!!! Et skikkelig drømmehus. Overbygget veranda er noe jeg også har veldig lyst på. Med vår skråtomt ble det desverre ikke noe av det. Gleder meg veldig til å se plantegningene :o) Ha en fin dag så lenge! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åååå, tipper det blit råflott!
    Så gøy og tegne og få det akkurat som man vil;)
    Smart med et plan, det hadde jeg også valgt om vi skulle bygget...

    Jeg blir gjerne med inn ja, gleder meg ♥

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så nydelig ! Vi holder faktisk også på å bygge hus :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!