mandag 7. mars 2011

Rååååsa Mandag!

Og absolutt ingen blå-mandag!
Merker energi-nivået stiger i takt med lengden på dagene! Dagene er lengre, lysere og temperaturen er veldig Ok. *smiler*
Deilig!
Idag har jeg satt butikken skikkelig på hodet, nye hyller er satt sammen og masse varer ankommet. Endelig får jeg plass til enda mer varer. Så mye fint har kommet! 
*Prinsessa mi*
Elsker å pynte seg med prinsesse-kjole og et lass av tilbehør. Og råååsa er favoritten over alle! 
Lillegull har reist på fjellet med Mommo, blir borte heeelt til torsdag. Så her i gamlehuset er det stille, hvordan var det før vi fikk barn? 
Så her skal det jobbes, jobber veldig mye med butikken for tiden...

Fin-fin uke! 
Hustegninger kommer, må bare få konvertert de.. fikk akkurat siste tegninger...FORNØYD:)

1 kommentar:

  1. Ååå for en skjønn prinsesse!! Min "lille" prinsesse blir 19 år i morgen - skal si årene flyr avsted... ;0) Ønsker deg en fin tirsdag! Klem fra meg. PS: Gleder meg til å se hustegningene!

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!