fredag 25. mars 2011

Nå er det VÅR ♥

Det drypper fra taket, bakken er bar og solen skinner.
Livet er herlig

Tekstiler, lykt og skilt fra www.drommeverden.no
Jeg er igang med å forberede uteplassen, alt fra møbler til tekstiler til blomster.
Har et problem.. liker både røde tekstiler (og det røde greengate serviset) og rosa tekstiler (som kanskje er mer meg..), men bare ikke sammen..
Nåvel, jeg har god tid! Er jo tross alt neste års uteplass som opptar meg aller mest- i nyhuset.

Hva blir din uteplass farge/stil i år?

♥Fredagskos i heimen 

Mor blogger og far sover på sofaen, etter uttallige timer i graveren på tomta. Me like!


1 kommentar:

  1. SÅ moro at også du har flyttet til gård.
    i 2012 skal vi ta over gården min kjære kommer fra, og det skal bli moro med masse oppussing.

    Blir nok en stor overgang, da vi nå bor i en ny 76 kvm leilighet i Oslo.

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!