tirsdag 22. februar 2011

Husvask og zumba♥

En helt ny, ubrukt dag uten noen som helst planer lå foran oss for føste gang på lenge. Herlig!
Bare meg og lillemor
Jeg er en person som elsker å ha mange baller i luften og da kan det gå litt hurra meg rundt. Så innimellom trenger man å bremse ned litt:) Jeg la husbygging, gårdsbutikk, zumba....til side.
Nåvel, mens lillegull sov sin formiddagslur svingte mor både vaskekluten og hoftene! Klarer ikke sitte for lenge stille. *smiler*
Skal ærlig innrømme at jeg verken har hatt energi eller lyst til å vaske, stæsje eller ordne i gamlehuset på en god stund. Noe av det beste jeg vet egentlig! Har følt at huset har stjålet min energi og nesten gitt meg klaus. Tydelig at en liten "husmorferie" hjalp
Og en liten dæsj med vår-fornemmelser ala primula. *smiler*
Endelig er det "litt" koselig her også!

Gleder meg som en unge til det begynner å skje ting på tomta, og at vi etterhvert kan flytte på oss. Men enn så lenge koser jeg meg med planleggingen

Håper DU har hatt en flott tirsdag!

Nå: kveldskos med stearinlys, tea-koppen og Fruene♥

4 kommentarer:

  1. Heisann og takk for koselig hilsen hos meg! Ja, jeg er fornøyd med fil de fer-fatet jeg kjøpte hos deg ;) Gratulerer med "ny" blogg og vel overstått zumbakurs! Supert at du går på kurs da, så vi andre i bygda kan få svingt oss litt.. he he.. ;) Jeg har satt meg opp på en time neste onsdag, er det du som skal ha den timen? Nydelige bilder på bloggen din! Primula er så vårlig og fint, og det trenger vi nå i kulda ;) Deilig å komme seg bort en liten tur, en får som regel litt mer inspirasjon da.

    Jeg la meg til som følger og legger bloggen din i listen min ;) Ha en fin uke videre! Klem Gry

    SvarSlett
  2. Herlige bilder ♥ Og så godt og ta en pause fra alt en liten stund;) Man trenger det innimellom...
    Zumba med vaskekluten var lurt, to fluer i en smekk, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!;) Såå koselig med hilsen fra deg!!:)
    Snoket litt på bloggen din nå og lagt meg til som
    følger:) vi har helt klart samme kjøkken stil!!;) Såå
    mange fine og lekre kjøkken bilder du har:)
    Vårt kjøkken er fra Litauen det;) fikk det tegnet etter
    spesial mål siden vi har 2.70 takhøyde:) Storfornøyd!!!!:)
    Prisen er halvert i forhold til Norge også!!:D kan nesten
    ikke vente med å begynne å bruke det;)
    blir spennende å følge bloggen din og prosessen dere videre!!:)
    Klem fra Cecilie:)

    SvarSlett
  4. Herlig våstemning hos deg;)

    Primula er en skikkelig vårblomst-i fine farger:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!